söndag 23 januari 2011

Sammanfattning

Jaha, då var det söndag och jag känner att det är dags att sammanfatta veckan som gått och lägga upp en plan för den kommande.
Matmässigt har det väl varit lite si och så…för dålig planering har lett till inte helt genomtänkta middagar med för mycket pasta och potatis och för lite grönsaker. Frukt har det också varit lite dåligt med. Godis har det tyvärr också slunkit ner lite för mycket. Inte mycket att hurra för här inte.
Träningsmässigt ser det lite bättre ut. Jag körde armar och mage i måndags följt av två löprundor (som gick supersnabbt om jag får skryta lite) i torsdags och i lördags. Bättre kan det ju alltid bli så nu sitter jag och funderar på hur jag ska lägga upp schemat för nästa vecka så att det blir så bra som möjligt utifrån de förutsättningar jag har och den tid jag kan lägga ner på träning av olika slag. Återkommer när jag är klar.
Nu ska jag kolla på en dokumentär på svt play (vänligen observera; jag ska titta på svt, Sveriges Värsta Tv-kanal) om någon ”mördar-farmor”.
Har förresten anmält mig till det här loppet nu:

Bilden kommer från malmomilen.com.
Hörs ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar