tisdag 25 januari 2011

Motivationsbrist

Nu när jag jobbat klart och kommit hem för dagen är det meningen att jag ska ge mig ut och springa 6 km. Förutsatt att jag tänker följa mitt träningsschema och det vore ju bra om jag gjorde det. Det är bara det att motivationen tryter lite just nu. Igår tränade jag ju armar, mage och bak och INTE ben eftersom jag skulle springa idag. På någon vänster så har i alla fall övningarna för baken lyckats att ta hyfsat ordentligt i låren så där har jag träningsvärk. Det är ju inte optimalt precis. Dessutom är vädret totalt oinspirerande nu.
Usch, nej! Får tänka på bilden jag publicerade för någon vecka sedan på Victoria's Secret-modellerna. Deras kroppar får man inte genom att mygla precis så nu ger jag mig ut innan jag hinner gnälla mer.


Kan det bli gråare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar