fredag 28 januari 2011

Bakning på schemat!

Igår bytte jag ut löprundan mot drygt 30 min spinning på träningscykeln hemma hos mamma och pappa. Intervallen såg ut som följande: 5 min snabb cykling på lätt motstånd följt av 3 min stående på max motstånd. Jag var ganska darrig i benen efter det.
Nu ska jag snart cykla ner till ICA för att handla lite mjöl och lite lösgodis. Mjölet (grovt mjöl såklart annars blir det inget bra GI) ska användas till morotsbullar som jag tänkte baka ikväll. Ni var ju inga hejare på att komma med recept precis så det har jag letat upp själv :-p Det kommer såklart från favoritsajten Tasteline Godiset tänkte jag äta upp ikväll när vi ska se "Wall Street" efter handbollen. Och innan dess är det meningen att jag ska hinna med ett styrkepass. Det är nog dags att jag sätter lite fart!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar