måndag 3 januari 2011

Man har ju lite att jobba med...

Tittade nyss på Victoria's Secret Fashion Show. Ja...man har ju några träningspass framför sig om man ska se ut sådär till sommaren. Vissa var nog lite väl spinkiga tycker jag men vältränade i alla fall. Får nog sätta upp den här bilden på kylen och skafferiet så att jag har något som stoppar mig varje gång jag vill in där och nalla något gott.


Från showen 2010 (den senaste). Bild från nynewtimes.com

Är dock sjukt stolt att jag inte åt av kakorna som stod på jobbet igår. Det fanns både saffranskrans och Ballerinakex och på kvällen satte Martin fram en LÅDA små havre och chokladkakor som han så omtänksamt satt och tryckte i sig mitt framför näsan på mig. Jag tog en clementin, koncentrerade mig på min bok och försökte att inte tänka på choklad.

Gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar