söndag 2 januari 2011

Klantapa nr 2

Som kusin R skrev i ett blogginlägg för längesedan: klantapa! Kusin C med pojkvän Ch och deras dotter S var på Skånebesök i dagarna. I onsdags befann de sig hemma hos mamma och pappa där jag också borde ha befunnit mig vid 19-tiden. Det gjorde jag dock inte eftersom jag tagit fel på dagarna, klantapa som jag är! Kring 20:30 ramlade jag in efter sms-påminnelse från mamma. Det blev en ganska kort men trevlig visit. Får hoppas på att de stannar i Skåneland någon dag innan det är dags för hemresa till Kina i februari igen så att vi kan ses lite längre stund då!
Jag överlevde förresten löprundan imorse, det kändes ganska bra. Om vädret är ok kanska jag drar mig ut på en liten runda imorgon också. Nu blir det Rosa Pantern 2 till min enorma förtjusning och Martins stora förtret, jag tycker att de är hysteriskt roliga och han tycker att det är det tramsigaste han sett.
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar