fredag 7 januari 2011

Fredagskväll!

Sådär, då var julen nerpackad för den här gången. Usch...alltid lite vemodigt tycker jag, det är ju så mysigt med jul!
Det blev en liten runda innan, 50 minuters promenad på glashala vägar. Det har töat under dagen men framåt eftermiddagen kröp temperaturen ner under nollan igen så vägarna såg fina ut men var fullkomligt livsfarliga! Jag klarade mig i alla fall med livet i behåll och nu ligger det ryggbiff med potatisgratäng och ugnsbakad svamp i magen. Bearneisen hoppade jag dock över, någon måtta får det vara.
Nu är chokladet öppnat och det innebär fredagsmys med "The Greek" (eller något i den stilen), det skulle i alla fall vara en komedi det är allt jag vet.

Trevlig fredagskväll på er!

Njuts med gott samvete kan jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar