lördag 3 september 2011

Hemmakväll

Gokväll och förlåt för lite dåligt med bilder de senaste dagarna. Kameran är urladdad men nu ska jag ta fram laddaren och ladda den.
Ikväll är jag "ensam hemma" och just nu passar jag på att höra min typ av musik på hög volym, färga håret och mumsa på ett Marabou Frukt&Mandel. Det är väldigt praktiskt att gilla Frukt&Mandel eftersom ingen annan verkar göra det. Då får man ha det för sig själv. :) Så snart färgen är ursköljd blir det soffan med en bok. Kanske inte världens mest händelserika kväll men ikväll trivs jag väldigt bra med det. Är riktigt skönt att knappt göra något.

Någon som varit inne på Unicefs hemsida och gjort en god gärning förresten? Heder åt mamma som skänkte en timlön förra veckan. Aftonbladet var som hade den kampanjen om jag inte minns fel.

Nej, nu måste jag nog skölja ur färgen så att det inte blir svart. Trevlig helg!

2 kommentarer: