lördag 3 september 2011

Bloggens makt

God morgon!
Snart dags för mig att kila till jobb men en liten snabb uppdatering hinner jag med. Idag blir det ingen träning, varken löpning eller mage. Det spar jag tills imorgon istället, när jag slutar kl 15.
Träningen igår blev av av en enda anledning; att jag skrivit här att jag skulle träna. Hade jag inte gjort det hade jag garanterat legat kvar under täcket istället. Jag hade allvarliga funderingar på att inte gå upp och springa men det hade ju blivit lite pinsamt att skriva det här; "idag blev det ingen träning för jag är för lat". Nej, står det här så är det liksom "officiellt" och då drar jag mig upp och iväg för att slippa skämmas när jag måste erkänna att jag är en myglande latmask. Det är bara bra, då fyller den här bloggen en bra funktion för mig.

Nu blir det jobb och ikväll soffan med en bok, då Martin ska iväg. Tänkte inte göra många knop alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar