tisdag 6 september 2011

Krassel och påökning

Igår kände jag mig lite krasslig och därför blev det ingen träning. Samma sak idag men ikväll blir det i alla fall långpromenad. Imorgon räknar jag med att träna igen om allt känns bra. Då blir det löpning och magprogram as usual. Nu tycker jag dock att det är dags att öka på lite med magträningen så jag kommer göra ett set till av alla övningar, samt öka på plankan till 45 sekunder istället för 30. Lite utmaning måste det ju vara om det ska komma några resultat.
Jag kom även på att jag måste mäta och fota magen så jag ser om det händer något. Förhoppningsvis märker jag ju det ändå men jag vill ändå gärna veta hur ursprungsläget ser ut.
Nej, nu ska jag nog leta fram ett puzzel, jag är ju lite av en puzzeloman när det finns tid över (jag vet att ordet inte finns egentligen men jag hittade just på det). Också ska jag ladda kameran. Förlåt, jag ska verkligen ladda den nu så det händer lite här på bloggen.

1 kommentar: