torsdag 1 september 2011

Morgontrötter

Moster i Småland är tydligen inte så förtjust i sovmorgnar...jag förstår inte hur man inte kan gilla sovmorgnar   men ibland skulle det vara skönt (och framförallt praktiskt) att inte vara så fruktansvärt morgontrött. Imorgon är en sådan dag. Då är det ju meningen att jag ska springa 4 km och göra magövningar innan jag ska vara hos optikern kl 11. Låter inte sådär jättetufft, va? Men jag vet att jag kommer ha det sååå svårt med att hasa mig ur sängen fast det inte kommer vara speciellt tidigt. Alltså är det nog dags att jag kryper till kojs nu om jag ska hinna men min (långa) skönhetssömn. :)

Gonatt!

Fårräkning - aldrig något jag behöver pyssla med.

P.s. Om det uteblir inlägg imorgonbitti/förmiddag beror det på att jag inte har varit ute och sprungit och sitter i ett hörn och skäms över min usla karaktär. D.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar