onsdag 31 augusti 2011

Trötter

God morgon. Inte sådär jätehemsk träningsvärk i magen idag. Då ser det ut som att det får bli en löprunda följt av magövningar någon gång efter jobb.
Hade satt klockan lite tidigare imorse för jag tänkte gå ut och ta igen de stegen jag ligger back sedan igår. Så blev det inte. Jag sov som en stock till 8:15 och nu hinner jag inte med någon promenad. Är det bara jag som sover 10 h/natt om jag inte blir väckt av något? 10 h verkar vara det optimala tycker jag, precis lagom.

3 kommentarer:

  1. Nä, din far också. Han sover gärna 12 timmar om ingen/inget väcker honom. Så det ligger (ha, ha) kanske i familjen.
    Puss från mamma

    SvaraRadera
  2. Ja, men det är ju så härligt att sova. Jag tror faktiskt också att syster yster är en hejare på att sova.

    SvaraRadera
  3. 10 timmar är helt ok. Jag tycker ju inte om sovmornar så jag får ju lägga mig tidigt för att hinna med mina timmar.

    kram moster

    SvaraRadera