lördag 5 februari 2011

Turisten

Gårdagen bjöd på trevliga grejor. Jag begav mig in till Lisa i stan där jag, Corre och Lisa åt bakad potatis och kladdkaka innan det var dags för bio. Filmen var "The Tourist" som fick lite blandade revensioner av oss. Det lutade nog mest åt det dåliga hållet, dessvärre. Hyfsat många scener som man kände igen från ett dussin andra filmer (typ "oj, vi började bråka och nu hamnade i mitt i en dans så vi måste låstas att vi vårt sura blängande på varandra egentligen är en del av den passionerade tangon"). Nja...den var helt OK som undrehållning om man inte har några högre krav (och det kan jag ju faktiskt inte påstå att jag har med tanke på att jag tycker att Rosa Pantern är sjukt rolig). Mycket trevlig kväll var det i alla fall!
Nu är jag på lite bakhumör och sitter och letar recept. Dels har mina morotsbullar börjat sina så jag tänkte prova ett nytt recept och sen tänkte jag provbaka lite inför Årets Händelse (dvs mitt och pappas kalas :-p). Om Corre och Daniel har tid imorgon får de gärna vara försökskaniner.
Nej, ska leta ingridienser nu!
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar