torsdag 3 februari 2011

Tjoho!

Tjoho! En som svarat på min fråga i kommentarsfältet. Alltid något! Om det är någon annan som vill dela med sig av sina nyårslöften/avsaknad av dessa så gör gärna det! Min egen anledning till löftet var främst att hitta motivationen att börja (och fortsätta) med träning, att liksom få in en fungerande rutin. För det behöver jag ett mål. Det var min anledning, dela som sagt gärna med er av era i kommentarsfältet.
Nu är det dags för mig att kojsa, ska upp tidigt imorgon för jobb på skolan sen blir det middag och bio med Lisa och Corre.
Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Jag har oxå ett nyåsrlöfte.
    Ska gå x antal kg. till sommaren.
    Har inte bestämt hur många bara att jag ska. Började i mitten av okt. höll på till jul med gått resultat, har tagit ett uppehåll nu när kineserna har varit hemma men på måndag är det nya tag.
    LCHF- metoden är kanon tycker jag.
    Hoppas att bion är bra, Cecilia och jag såg en i veckan som inte var så bra.

    SvaraRadera
  2. LCHF är jag än så länge lite skeptiskt till men jag har faktiskt slutat med en del lightprodukter. Min "GI-light" funkar fint för mig (fast jag såklart är en godisråtta av stora mått :) ) Härligt med nyårslöften som det går bra med och tack för att du delade med dig! :)

    SvaraRadera