torsdag 3 februari 2011

Nyårslöfte?

Att jag har ett nyårslöfte har väl stått klart för de flesta i några veckor nu. När jag först började fundera på en blogg var jag inte helt säker på om det var en bra idé eftersom jag inte visste hur det skulle gå. Det hade ju varit lite pinsamt att deklarera sitt löfte högt och tydligt med en blogg och 3 veckor senare har man tappat sugen och lägger ner allt. Till slut kom jag fram till att bloggen i sig borde utgöra en viss motivation att hålla löftet och bestämde mig för att det kanske inte var en så dum idé trots allt.
Förutom att jag just nu är rejält förkyld och inte kan träna så känns det väldigt bra. Det går bättre och fortare än vad jag trott. Bara att hoppas att det håller i sig.
Nu är jag lite nyfiken; är det något av er som har ett nyårslöfte? Vad isåfall och hur går det? Om ni inte har det, varför inte?
Skriv gärna en liten rad i kommentarsfältet.
Nu ska jag snart kila och jobba. Hörs ikväll!

1 kommentar:

  1. Inget nyårslöfte eftersom de ändå aldrig hålls. Satsar istället på en långsiktig förbättring än orealistiska nyårslöften som man kommer på där vid 12-slaget. Ditt nyårslöfte är dock varken orealistiskt eller för den delen bestämt spontant vid 12-slaget, så du har förutsättningar att lyckas! :D

    SvaraRadera