onsdag 2 februari 2011

Favvolampan!

Nu verkar det som att jag tänker bli förkyld på ”riktigt”. Det har ju legat och lurat någon dag men nu har det bestämt sig för att bryta ut. Jaha…ingen träning idag heller då. Det ser inte bra ut för den här veckan men inte mycket att göra åt det. Får sätta lite extra fart nästa vecka istället.
Nog om det. Här kommer en bild på mitt senaste fynd (som i och för sig inte alls har något med träning att göra).  En väldigt lik lampa hade jag haft span på under några veckor men priset var lite väl högt (3200 på ILVA). Jag googlade lampan, som heter General och kommer från By Rydéns, och hittade den här i en nätaffär under kategorin ”liknande lampor”. Lampan heter Karolin och kommer från Malmbergs och blev min för det mycket trevligare priset 1100 kr inkl frakt. Nu står den i ett hörn och lyser upp och jag är sjukt nöjd med mitt fynd. J
Inredningsfotograf lär jag ju aldig bli för den här
 bilden ser ju inte så mysig ut precis. Det ser bättre
ut i verkligheten (som tur är).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar