söndag 6 februari 2011

Söndag igen

Söndag och då alltså dags för en sammanfattning av veckan. Det blir ingen rolig läsning kan jag säga. Min träning har jag helt lagt på hyllan på grund av en besvärlig förkylning. Kunde kanske varit lite (läs: mycket) bättre på promenader men annars inte så mycket att säga eller göra åt det.
Maten däremot lämnar en hel del övrigt att önska. Det har slunkit ner alldeles för mycket godis och andra onyttigheter och alldeles för lite frukt och grönt. Jag har tyckt lite väl synd om mig själv på grund av förkylningen och liksom släppt alla hämningar. Inte bra alls!
Nu är det ju snart en ny vecka som tur är och det verkar som att jag kommer kunna komma igång med träningen igen imorgon eller åtmindstone i övermorgon. Maten för veckan tänker jag planera idag och sen är det nog med godis och diverse sockerbomber fram tills fredagkväll.
Ska sätta mig ner och leta recept samt lägga upp ett träningsschema nu så att jag kommer "back on track" igen.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar