måndag 7 februari 2011

Suck och promenad

Dagen har matmässigt gått bra och träningsmässigt helt ok. Vågar inte köra på för hårt än för då ligger jag väl däckad i sängen lagom till helgen. Idag har det alltså bara blivit promenad. 50 minuter skrapade jag ihop tillsammans med Corre. Imorgon blir det först jobb på skolan och sen tänkte jag köra lite lätt styrka hemma i mammas och pappas gym. Om det sen fortsätter åt rätt håll blir det promenad eller en löprunda i lugnt tempo på onsdag. För att få oddsen på min sida åt jag precis en sån här vitaminbomb.


bild från onekligen.blogspot.com

Då började jag såklart tänka på sol och värme. Sen tittade jag ut och blev på dåligt humör. Så nu tänker jag gå och lägga mig och somna ifrån eländet till väder. Återkommer en dag då jag är på bättre humör.
Gonatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar