fredag 11 februari 2011

Snö?!

God eftermiddag på er!
Har haft en inte speciellt trevlig dag på skolan kan jag säga. Efter det tog jag en sväng på Jägersro för att pigga upp mig och hittade ett par chinos som fick följa med mig hem. Tanken  nu när jag är hemma var löpning men av två anledningar kommer jag att ställa in det passet.
1. Det SNÖAR! Tror inte att jag behöver utveckla det precis.
2. Jag lärde mig inte av min egen läxa sedan förra gången att inte köra styrkepass dagen innan ett löppass. Så igår tog jag glatt i för kung och fosterland i mina benböj med vikter. Mycket dumt om man tänker springa dagen efter.
Idag stannar jag alltså inne. Får hoppas på bättre väder imorgon annars får den bli en tur på spinningcykeln igen.
Nu ska jag göra roliga saker som disk och sammsugning innan det är dags för det obligatoriska fredagsmyset! Ikväll blir det Wall Street 2 med Daniel och Corre.

Tjing så länge!

2 kommentarer:

  1. Sammsugning låter fel Madde. Fel.

    SvaraRadera
  2. Förlåt Språkpolisen :-p Nej, men det är rätt. Om jag inte passar mig så kanske det snart ser ut som på "en viss blogg" här inne. Får bli bättre på att korrläsa. :-D

    SvaraRadera