torsdag 10 februari 2011

Dripp, dropp, dripp, dropp, drippe drippe dripp dropp

Nu är jag hemma från jobb på skolan och tanken var en runda (6 km) löpning. Det blir inte riktigt så. Förklaringer ser ni nedan och den stavas regn. Mycket regn. Därtill kan vi också lägga blåst och kyla. Ingen löpning för mig alltså! Men skam den som ger sig, jag meckar om i planeringen och efter middagen är det jag som cyklar hem till mamma och pappa för ett intervallpass på spinningcykeln följt av lite styrkeövningar (tyckte inte att de tog tillräckligt iförrgår).


Är det inte ett underbart vårväder, så säg?
Stackars mina småländska släktingar som fått snö igen!

Vill förretsten också vara lite mallig över min självkontroll igår. När jag kom in på H&M stod det enorma mängder godis, kex, kakor och chips (och en liten, liten fruktskål) i personalrummet. Några bitar slank det ju såklart ner men jag valde mina godisbitar med omsorg kan kan jag säga och nallade faktiskt mest vindruvor istället för godis (säkert inte bättre enligt GI, men mycket bättre enligt mig!).

Nu ska jag titta lite på delgivninglagen & delgivningsförordningen. På tisdag börjar det ramla in delgivningar  i brevlådan som ska delas ut och jag vill gärna vara väl förberedd. Fick ett samtal från min närmsta chef innan idag. Han ville bara förbereda mig på att det skulle komma MYCKET delgivningar i början på grund av lite personalbrist i Trelleborg. Så nu är jag förberedd och taggad. Bring it on! :)
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar