måndag 14 februari 2011

Sorry!

Jag ber om ursäkt för tystnaden här i helgen! Jag har haft fullt upp. Några timmar av lördagen spenderades på tingsrätten i Ystad på nämndemannautbildning. Väldigt intressant men också väldigt obekväma stolar. När jag kom hem därifrån mådde jag däremot inte toppen så träning blev det ingen. Istället halvsov jag på soffan någon timme och det gjorde susen. Sen bar det in till Malmö, till Syrran och Peter närmare bestämt, på lite partaj. Gårdagen ägnades åt jobb och när jag kom hem var mina energireserver ganska tömda. Något vettigt har jag i alla fall fått gjort: en aktivitetsbräda till mina kisar. Såhär ser den ut man kan köpa:


Bild från sjostadenshundochkatt.se
Jag tycker dock att nästan 600 är väääldigt mycket pengar för en plastbit och började därför själv att tillverka en (med lite hjälp från VerktygsNisse här hemma, aka Martin). Använde en träbit som blev över när vi satte bänkskivan vid köksrenoveringen i augusti. Den är inte riktigt klar än så bild kommer när mästerverket är färdigställt. :)
Nu har jag lite att pyssla med.
Hörs sen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar