lördag 15 januari 2011

Märkligt

Var i Lund och inventerade imorse, alltid mysigt att gå upp vid 4 på en lördag…Bokade in en löprunda med Corre direkt efter hemkomst, var rädd att det inte skulle bli så trevlig runda eftersom jag borde vara rätt trött. Tji fick jag.  Det blev en väldigt märklig runda som ni ser nedan men vi ville utnyttja att det inte blåste och då ville vi såklart inte bara springa uppför backarna utan även nedför så vi vände och sprang samma håll tillbaka. Jag sprang dessutom en extrarunda eftersom jag av någon konstig anledning var oförskämt pigg i både ben, huvud och kondition. Dessutom hade jag klämt i mig ett Snickers i bilen på vägen hem från ÖoB och det låg lite i bakhuvudet att det var 300 helt onödiga kalorier (hur kan ett så litet choklad innehålla så mycket kalorier?). Corre uttryckte sin spontana åsikt när jag sa att jag tänkte springa lite till: ”Din lilla råtta”. Haha…jag var i alla fall väldigt nöjd med mig själv när jag kom hem efter 50 minuter och 7,7 km löpning. Är fortfarande väldigt pigg. Nåja…det kommer nog.

Rundan uppritad på iform.se/route. En väldigt udda "runda".

Nu ska jag försöka inventera kyl, frys och skafferi här hemma för att lista ut vad vi ska ha till middag.
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar