tisdag 11 januari 2011

Lite sömn, tack!

Nu har jag varit och jobbat på ÖoB, Ystad. Tanken var att göra som i lördags, hem och snabbt ut på en löprunda innan jag blir trött. Det blir inte riktigt så...Det är ju en bit att köra till Ystad och vägarna var hala så jag var ute i ganska god tid vilket innebar att jag gick upp 04:00 och kom hem för 45 minuter sen. Jag var helt enkelt tvungen att ha mat i magen innan jag gav mig ut. Jag kokte ett ägg och slängde ihop lite röra på tonfisk (proteinet, ni vet :), creme fraiche och lite majs. Det tar inte väldigt lång tid att koka ett ägg men jag höll på att somna rakt över köksbordet. Så nu är mackan nere och jag beger mig till sängen för att bädda ner mig under en filt med en bok, som jag kommer att somna ifrån. Garanterat. Träningen får vänta tills imorgon alternativt att jag tar mig samman och gör lite styrkeövningar ikväll. Vi får se.

Hej så länge!

1 kommentar: