tisdag 11 januari 2011

Märklig reklam

Styrka blev det ingen men väl en 50-minuters promenad med Corre (såklart, vem annars? :) Bättre än inget. Tittade lite i ica-reklamen innan som damp ner i brevlådan igår. Undrar hur de tänkte när de gjorde det här uppslaget?


Av någon anledning vägrar bilden lägga sig på
 rätt håll så ni får vrida på huvudet lite :)

Någon mer än jag som reagerar? Lite udda att först visa viktminskningsprodukter och på nästa sida visa choklad, glass och chips.
I alla fall...04:20 ska jag uppimorgon så jag ska nog ta en bok och gå och knyta mig snart. Klockan är ju redan kvart i nio, hög tid att lägga sig, i alla fall för min del om jag ska orka med något imorgon och det måste jag för jag har ett litet "möte" inbokat som jag hoppas kan ge något.

Godnatt (eller snarare god kväll för er del)!

3 kommentarer:

  1. Hahah, jag läste snabbt och tolka det som "Bättre att ut och gå med Corre än själv" Schyst kompis du är du. =P

    SvaraRadera
  2. Haha, ja vilket schyst kompis hon är :P

    Madde, hur gick det idag? :)

    SvaraRadera
  3. Haha, ja nu när jag läser dte så låter det onekligen lite dumt. Jag menade ju såklart att promenaden var bättre än ingen träning alls :P

    SvaraRadera