måndag 10 januari 2011

Funderare

Ikväll kommer mamma och pappa över för lite planering, vad vi ska planera får ni veta så småningom. De har i alla fall börjat banta och vill därför inte bli bjudna på fika. Det passar ju mig alldeles utmärkt eftersom jag inte gärna vill bjuda på fika men inte kunna äta själv. Alltså får jag hitta på något annat än ”traditionell” fika med kakor och bullar. Hmm, här krävs en funderare. Under tiden jag funderar ska jag passa på att ta hand om tvätten, slipa och måla runt ett element och få ihop en matlista till veckan. Jippie! Eller inte. Ska se om jag hinner med någon löpning också.
Vi hörs sen!

2 kommentarer:

  1. Fruktsallad kanske? Alltid gott :)

    SvaraRadera
  2. Nära, det blev fruktfat med äpple, aprikos, mango, clementin och passionfrukt. Slank ner.

    SvaraRadera