torsdag 13 januari 2011

Rekord!

Hej vad det går! Igår slog jag ”sidvys-rekord”, dvs igår var det flest besökare på min blogg än vad det varit tidigare. 41 stycken har hittat hit (eller att några har varit inne flera gånger, det är nog troligare). Det var dessutom den dag som jag själv inte var inne alls och uppdaterade så inga av sidvisningarna kan ha varit mina egna. Inget gigantiskt antal besökare men jag är i alla fall glad åt att det går uppåt i besöksstatistiken, trevligt! Ni är så välkomna så! Om det är någon som vill att jag ska skriva om något speciellt eller har förslag på förändringar/förbättringar så släng gärna in en kommentar. Är det förresten någon som vet hur man tar bort sina egna sidvisningar från statistiken?
Hej så länge!

Mohaha, tack för det kära bloggläsare :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar