söndag 16 januari 2011

Ett ganska ointressant inlägg

Jag har egentligen inget vettigt att skriva om alls idag. Har jobbat på H&M och ser nu fram emot att vara ledig imorgon då jag tänker sova länge och sen ägna mig åt lite träning av något slag.
För att sammanfatta veckan som gått kan man väl säga att jag är nöjd med hur jag ätit. Jag har inte krängt en massa godis, jag har varit noga med att äta mycket frukt, grönsaker och proteiner och jag har dragit ner på potatis, pasta och ris. Brödet låter jag dock vara, jag vill ha mackor på morgonen så är det bara.
Träningsmässigt ser det inte riktigt lika bra ut. Jag fick endast in två löppass, ett på torsdagen och ett på lördagen, vilket är lite lite. Jag borde nog fått in ett löppass till och en styrkepass, då hade jag varit nöjd. Nu blev det dock som det blev och det är inget att gå och gräma sig över. Imorgon är det ny vecka och då tar jag nya tag. Jag ska försöka få in tre löppass och ett styrkepass samt mina magövningar två gånger, det ska nog funka med lite planering och vilja.
Nu ska jag njuta av några sista godisbitar och en bok.
Hoppas ni haft en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar