torsdag 20 januari 2011

Ett litet grattis

Hej hopp! Jag har precis kommit hem från mitt jobb på skolan idag och slängt in en maskin tvätt. I den maskinen ligger bland annat mina löparvantar och min löparmössa som jag är smått förälskad i. Inte så smart eftersom jag tänkte ge mig ut och springa. Nåja...det får vänta tills ikväll, trivs bättre med att springa när så få som möjligt ser mig. Kanske beror det på min snygga outfit?

Jag vill tacka moster Ylwa för kommentaren på mitt förra inlägg och samtidigt passa på att gratulera henne på födelsedagen!

Bild från airheads.com

Grattis moster!!!
Hoppas du får en trevlig dag med fina presenter!

Hej så länge!


1 kommentar:

  1. TACK.
    Några presenter har jag inte sett än, ska fira med familjen senare ikväll och hoppas att jag får något då.
    Kram från moster

    SvaraRadera