lördag 22 januari 2011

Hej vad det går!

Jag kände ganska snabbt att det inte skulle bli en lika bra runda som i torsdags. Benen var inte alls lika pigga, vaderna var trötta och låren stela. Det var liksom inte samma studs i benen som förra rundan. Jag pustade och stånkade och förbannade mitt nyårslöfte och idiotin att ge sig ut och springa en lördagmorgon. Tiden glömde jag bort ganska omgående, tyckte inte att det var lönt att kolla klockan när det gick som det gick. En liten bit innan jag var framme kunde jag emellertid inte låta bli att slå en snabb kik på klockan. Den visade 30:33. Jädrans vilken fart jag fick, jag sprang som en dåre ända in i mål där jag mycket nöjt (och helt slut) kunde stanna klockan på 34:28, vilken är en 1:52 BÄTTRE än förra gången. Jag är fortfarande förvånad och undrar lite hur det gick till? Nåja...kanske inte ska spekulera för mycket utan bara vara väldigt nöjd.
Tror jag ska köra på den taktiken :-p

Nu ska jag däremot köra till Staffanstorp och Härliga Hem för att leta efter en lampa.
Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar