måndag 17 januari 2011

Lite allt möjligt

Det blev styrketräning av armar och mage innan idag. Valde bort att köra ben också eftersom jag tänkte springa imorgon och det är INTE roligt att ge sig ut på löprunda med träningsvärk i låren vill jag lova. Nu känner jag dock av lite halsont så vi får se hur det blir imorgon.
Imorgon händer dock två trevliga saker!
1. Sista inventeringsdagen. Ska bli underbart att inte behöva gå upp 4 på morgonen mer även om jobbet i sig sen är helt okej. Det är mest uppstigningen jag fasar för.
2. Jag och Corre ska på massage. Det ska också bli underbart. Är mest rädd för att jag ska somna :)

Nej, nu ska jag ägna min fulla uppmärksamhet åt handbollen på 4:an. Sverige - Sydkorea 14-11 just nu strax innan paus.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar