onsdag 19 januari 2011

Hurra!

Den här veckan har det hänt grejor, bra grejor! Martin blev uppsagd för någon månad sedan eftersom det inte fanns så mycket jobb på firman. I måndags återkallade de uppsägningen vilket såklart var väldigt skönt! I dag så ringde det till mig från polisen. Vad jag gjort? Sökt jobb där och nu även fått jobb där. Underbart! Det är i och för sig "bara" ett extrajobb som stämningsman men jag är överlycklig över att det går åt rätt håll. Jag tror att det får bli en viss DKNY-väska som jag gått och spanat på en längre tid nu i "grattis till jobbet-present" till mig själv.
Träning blev det alltså ingen idag...lägenheten såg ut som om den varit utsatt för en razzia så städning, ta hand om tvätt, tömma diskmaskin med flera roliga aktiviteter fick prioriteras. Promenad med Corre blev det i alla fall och nu sitter jag här och mumsar på lite godis. Jag är på så gott humör att jag inte ens har dåligt samvete för att jag syndar. Löprundan är uppskjuten till imorgon då jag får ge mig ut på en lite längre runda för att jobba bort chokladet.

Vi hörs!

4 kommentarer:

  1. GRATTIS till jobbet.
    Kram från "moster".

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! Var är det någonstans? Polishuset vid oss eller?

    SvaraRadera
  3. Tackar, tackar!Nej, jag ska köra runt och delge folk ärenden, typ att man kommer stänga deras el, att de ska dyka upp på rättegångar och sådant roligt. Så på polishuset kommer jag inte befinna mig speciellt mycket.

    SvaraRadera
  4. Stort GRATTIS! Hoppas du ska trivas med nya jobbet!
    Kramar från Moster och Kusin

    SvaraRadera