måndag 12 augusti 2013

Hej vardag.

Nu är semestern slut för vår del för den här gången. Tre veckor gick väldigt fort men ändå ganska långsamt. Jag hann ju med att ha sovmorgon och långfrukost varenda dag nästan och jag hann både läsa böcker och bygga pussel i lugn och ro. Dessutom har jag kommit igång med löpningen igen vilket jag är väldigt nöjd med. Nu ska jag bara hålla kvar vid den goda vanan även nu när jobbet är igång igen.
Då var det hejdå till sovmorgnar, sena kvällar, alldeles för mycket godsaker och slappande i solstolen och hej till jobb, rutiner och mörkare (och betydligt tidigare) kvällar. Men allt är såklart inte av ondo, att få lite ordning och rutiner i vardagen igen betyder även lite mer blogginlägg. :) Också gillar jag ju hösten så jag tycker inte att det är så hemskt att den närmar sig (fast jag vet, det är ändå ett tag kvar innnan det är höst på riktigt. Vi ska ju hinna ha sensommar också).

Nu ska jag se om jag kan kalla in katten sen är det snart dags att börja dra sig mot sängen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar