söndag 3 april 2011

Uppskjuten utmaning

Stegutmaningen är uppskjuten en vecka. Anledningen heter mamma, aka min enda deltagare. Hennes fot är inte riktigt bra än (för er som missat det snubblade hon i trappan samma dag som det var dags för partaj och foten har inte riktigt varit sig själv efter det) och behöver några dagars vila till innan det är dags att stega 10 000 om dagen. Det ger också min moster i Småland en chans att leta fram sin J Men nästa måndag är det dags! Om någon känner ett stort behov av en stegräknare finns det att beställa här till rimliga priser och med olika funktioner. Bara att välja och vraka. Om jag inte hittar min egen (note to self: måste leta!) tänker jag definitivt beställa en. En sådan här verkar bra. Lagom med finesser till bra pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar