tisdag 5 april 2011

Dagen so far

Har precis komit hem och fått i mig en macka med tonfiskröra. Först jobbade jag på skolan och sen tog jag mig en tur bort till Skivesset lite längre upp i stan för att kika på böcker.Några fynd fick såklart följa med hem. Får visa dem lite senare. En promenad på ungefär tre kilometer blev det och det är väl inte så tokigt. Vet faktiskt inte hur långt man ska gå för att det ska bli ungefär 10 000 steg men det lär jag märka när jag sätter igång på måndag. :)
Är väldans frusen idag och sitter här framför datorn invirad i en filt för att få upp värmen. Alldeles strax ska jag bege mig till mamma och pappa för ett ännu bättre sätt att få upp värmen på: träning. Det ser ut att bli en "runda" på spinningcykeln, det är inte precis något trevligt löpväder ute så löpturen blir utbytt.
Hej så länge!

3 kommentarer:

  1. Hörde att träningen gick bra.
    Och ingen fika efter förstörde den.

    I morgon blir en stegräknare inköpt, bra va?

    kram moster

    SvaraRadera
  2. Hoppas fler antar utmaningen med 10 000 steg. Har man ingen stegräknare så är det en bra investering.
    Puss, mamma

    SvaraRadera
  3. Heja Ylwa! Bra köp! :D Själv måste jag fortfarande leta upp min...

    SvaraRadera