lördag 9 april 2011

Odlingar

Halsontet är borta och nu är det bara lite snuva kvar sen är jag på banan igen! På måndag är det dags att börja stega och då ska jag vara fit for fight! Gå kan jag i och för sig göra både med eller utan snuva men jag tänkte ta en löprunda. Börjar ju känna lite panik inför nyårslöftet. Kanske borde leta upp ett millopp som går någon gång i maj så att jag får lite koll på läget innan det är för sent. Det ska jag nog ta och göra.
Nu är det dags för mig att göra mig i ordning för snart ska jag till jobb (längtar till onsdag då jag äntligen är ledig!).

Titta förresten vad som händer här hemma i krukorna och hinkarna. Det gror för fullt av sockerärtor, sallad, tomat och basilika. Chilin och paprikan (den nysådda, har redan plantor sedan innan) verkar inte lika sugna. 

Miniväxthuset som flyttas runt lite beroende på
var solen finns för tillfället.
Paprikaplantan blommar
Sockertärtorna har börjat gro!
Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar