fredag 1 april 2011

Tidig sammanfattning

Tänkte inleda helgen med en sammanfattning av veckan. Tycker inte att det är lönt att vänta tills på söndag för det går ändå inte att rädda :-p.
Har jobbat fyra kvällar och då har det dessvärre blivit lite sisådär med bra middagar på rätt tid. Emellanåt har jag fått äta fast jag inte varit så hungrig och andra gånger har jag varit vrålhungrig när det fortfarande är två timmar kvar tills matdags. Lite jobbigt att inte kunna planera själv. Tycker alltså inte att det gått så bra. Det är inte så mycket att göra. Maten i sig har det väl i och för sig inte varit något fel på, mycket kyckling, bulgur och sallad har det blivit. Utom idag när jag festade till det med Garlic Chicken med ris och sötsur sås från wokstället bredvid jobb. Gott, gott men inte särskilt bra för kroppen. Till eftrerrätt blev det banan & chokladmuffins som chefen hade bakat och de var himmelskt goda! Äsch, just nu bryr jag mig inte. Ibland går det bra och ibland mindra bra, det är bara att acceptera.
Veckan är som sagt utom all räddning och då kan jag ju lika bra köra på ordentligt :-p På söndag blir det brunch på Hilton med kompisar och i den här lådan ligger två godsaker och väntar på att bli uppätna. Klarar de sig till imorgon tro eller slinker de ner redan ikväll? Jag är ganska vertygad om att lådan är tom innan vi går och lägger oss :)
Morotskaka och chokladmuffin. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar