lördag 2 april 2011

Detta väder...suck!

God morgon!
Asken med fikan står minsann kvar i kylen. Fast det beror på att vi åt lite lösgodis stället, inte för att vi har någon självbehärskning :-P Lördag morgon/förmiddag och det börjar dra ihop sig till en runda i Torup. Ska bara få tag i Corre sen ger vi nog oss iväg. Jag såg verkligen fram emot att springa idag när jag tittade på väderprognosen igår, 16 grader varmt och sol lät ju fint. Det är inte 16 grader och sol kan jag säga. Det är 9,8 och dis. Må alla meteorologers skivor förvandlas till ”Lokets Favoriter” som straff för alla dessa totalt felaktiga väderprognoser.
Nej, nu ska jag gå och leta fram lämpliga kläder för detta väder.
Hej så länge

2 kommentarer:

  1. haha, må en rakad pudel drägla i alla meteorologers havregrynsgröt!!

    SvaraRadera
  2. Mohaha, det var ungefär i de banorna jag tänkte :D

    SvaraRadera