torsdag 31 mars 2011

Smeknamn

Nu har jag ju inte grävt fram min stegräknare än så jag har såklart inte kunnat haft på mig den idag. Synd med tanke på att jag sprungit som en tok på jobb idag. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Lämna grejor och hämta grejor. Det är tydligen mitt signum på H&M (att jag springer runt mycket) för jag har fått smeknamnet "Vesslan". Och nu sitter mamma och skrattar och undrar hur det gick till, att jag, världens lataste och bekvämaste människa fick det namnet.


Jag tycker att jag är rätt söt om jag får säga det själv. :)
Bilden lånad från rosasgarden.se.


2 kommentarer:

  1. Ja, jag ler i alla fall....
    Men kunde du få "smittande arbetsglädje" i ditt praoomdömme så är ingenting omöjligt :-)
    Puss från mamma

    SvaraRadera
  2. Haha, nej det är klart. Smittande arbetsglädje satte väl ribban :-P

    SvaraRadera