onsdag 30 mars 2011

Promenad

Idag blev det bättre med mitt promenerande, har precis kommit in igen och det var nog på tiden för det hänger väldigt tunga svarta moln här utanför. Drygt 45 minuter blev det och en och annan vårbild också såklart.
Förkylningen ser ut att börja försvinna, den tunga känslan man brukar ha i kroppen är borta. Nu är det bara lite snuva också som ska försvinna sen är jag redo igen. På lördag hoppas jag på en runda i Torup men till dess får jag nog nöja mig med promenader. Vill inte gå ut för hårt och börja om med en ny förkylning om några dagar.
En och annan smutsig snöhög dröjer sig kvar, men det börjar bli ont om dem!
Det här ser mycket trevligare ut!
Är det här blåklockor? Någon som vet?

2 kommentarer:

  1. Visst är de blåa och visst liknar de klockor men det är väl Scilla som är plåtad?
    kram moster

    SvaraRadera
  2. Det var det nog ja. :) Mamma hånade min okunskap lite när hon upplös mig om sorten. :)

    SvaraRadera