måndag 11 april 2011

Skäms på mig!

Usch, dagen har varit lång och inte alltför rolig. Jag har varit en hemskt dålig bloggare och dessutom jag jag inte räknat steg (vilket är lite pinsamt eftersom både mamma och moster är engagerade). Har inte fått tag på baterier, kollat både på Coop, Ica, Pressbyrån och macken. Var sjutton hittar man såna små platta batterier?
Det blev i alla fall 1 h och 20 min promenad på min väldigt långa lunchpaus mellan förhandlingarna i Ystad tingsrätt. Det är säkert många steg, men jag vill ju räkna! :-S
Nu: äntligen sängen! Är så trött och imorgon ska jag upp tidigt, tidigt (med mina mått mätt). Ska skärpa mig imorgon.

Gonatt!

3 kommentarer:

  1. Skämmas får jag oxå göra, glömde totalt bort räknaren då jag skulle till jobb. Och kvällen spenderades på Guldfågeln Arena och där satt man ju mest stilla förutom då det blev MÅL.

    Nya tag i morgon.

    God natt
    och kram från moster

    SvaraRadera
  2. Ja, nu ska jag ut och leta batterier. :) Vet inte riktigt var jag ska leta bara...ElGiganten eller så borde väl ha? Annars kommer jag inte på fler ställen att leta på.

    SvaraRadera
  3. Oj, oj, oj. Jag har i alla fall räknat, 13 663 steg kom jag upp i. Sen spädde jag på med 1,1 mil på motionscykeln.Batterier kan du köpa på Clas Olsson, det gjorde pappa. Kom igen nu, inga ursäkter duger längre, nu kör vi hårt!!!
    Ann-Charlotte

    SvaraRadera