torsdag 14 april 2011

Bullbak

Moster, moster...vad ska vi göra med dig? :) Det visade sig genom en kommentar i det förra inlägget att moster i Småland har glömt sin stegräknare. Får skicka en påminnelse till henne imorgon. Om jag kommer ihåg det vill säga :)

Igår var ju ledig dag för mig men lite hann jag allt pyssla med, bland annat bakade jag nya morotsbullar. Receptet finns på Ica Kurirens sida. Havrekli hade jag ingen hemma så det fick bli havregryn istället, verkar funka lika bra. 6 dl av vetemjölet byttes ut mot grahamsmjöl och resultatet blev en plåt riktigt goda bullar. Bäst bland morotsbullsrecepten jag testat hittills!


I skrivande stund har jag gått 4908 steg. Promenad ikväll alltså.
Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Jag ska ta och leta fram min stegräcknare också så hakar jag på från och med måndag! :D

    SvaraRadera