fredag 15 april 2011

Lång dag

Snart somnar jag så det får bli en väldigt snabb uppdatering. (Arbets)dagen har varit fruktansvärt lång och vid halv sju-tiden var jag inte längre helt säker på att den verkligen skulle ta slut. Som tur är gjorde den det. Nu är jag äntligen hemma och alldeles strax kallar sängen eftersom det är jobb som väntar hela helgen. Kul för er som är lediga att det ska vara fint väder :-p

Antal steg: alldeles för få. Måste ta igen med en promenad imorgon eller på söndag!

Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Det blir du och jag som jobbar hela helgen.
    Vädret kan vara fint på måndag tycker jag. För då susar vi ju söder ut.
    kram moster

    SvaraRadera
  2. Ja, trevligare sätt finns det att spendera helgen på men vad gör man? Får hoppas det syns i lönekuvertet bara :)

    SvaraRadera