tisdag 12 april 2011

Kompensation

Här kommer ett ”kompensationsinlägg” för igår. J Satt i Ystad tingsrätt, första förhandlingen gick snabbt och därför fick vi 2,5 h paus innan det var dags för nästa. Då passade jag på att gå i 1 h 20 min. Tog ett rejält varv runt halva Ystad och hade för det mesta inte en aning om var jag befann mig men det gick bra, jag hittade tillbaka. Jag har ju som sagt inte hittat batteri till stegräknaren, vilket stör mig något oerhört eftersom jag gärna hade velat räkna igår, men idag ska jag på ny jakt! Andra förhandlingen tog som ”kompensation” väldigt lång tid och jag satte inte foten i Svedala förrän klockan var över 18. Då hade redan Martins mamma varit här en stund och matlagning är inte direkt Martins bästa sida så de beställde pizza. Till kaffet blev det munkar. Inte den bästa starten på veckan. Jag får låstas att det är måndag idag istället. J
Nu är det dags för mig att kila in till polisen och hämta extra delgivningar som jag ska köra på i Vellinge och Svedala. Jag funderar faktiskt på att cykla på dem i Svedala, det ger ju lite motion och det kan ju inte skada.
Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar