fredag 11 mars 2011

Liten besvikelse

Idag stod det träning på schemat, sen ringde de från skolan och behövde vikarier och sen försvann träning från schemat. Jobb är ju alltid jobb och måste ju komma före träning men jag var väldigt inställd på att träna så lite besviken blev jag.
Det ser ut att bli ganska bra väder imorgon så då tänkte jag ge mig ut på en runda efter att vi uträttat lite ärenden. Om jag hinner, dessvärre så brukar ju några få ärenden växa till enorma proportioner ibland. Man skulle "bara" och innan man vet ordet av det så har det gått tre timmar.
Jag hoppas jag hinner för jag är väldans sugen på en runda i Torup. Kanske kan jag till och med få med mig Corre?
Nu ska jag bege mig till Trelleborg för några effektiva (förhoppningsvis!) timmar med delgivningar.
Hej så länge och trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar