tisdag 8 mars 2011

Äntligen lite träning

Trots att mitt träningsuppehåll inte var sådär jättelångt kan jag meddela att det ändå kändes! Herregud vad jag var trött igår efter mina 32 minuter av intervaller. Det var nästan så att jag ville ge upp ett tag,  men bra kondition kommer inte av sig själv så det var bara att trampa vidare. Jobbigt var det som sagt men känslan när man är klar är så härlig!
Blomkålsmoset smakade förresten ganska gott. Enligt receptet skulle man ha i cheddarost men det hade jag ingen så det fick bli den som låg i kylen som tyvärr är en ganska smaklös variant av "hushållsost-typ", det hade nog behövts någon mer smakrik ost. Det slank ner i alla fall och det är inte helt omöjligt att jag kommer göra det igen.
Nu har jag delgivningar som ska ut så nu ska jag ut på landet. Långt ut på landet! Tur jag får låna mamma och pappas GPS annars hade jag nog aldrig hittat hem igen!
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar