tisdag 8 mars 2011

Det går framåt!

Jodå, jag gjorde det minsann! Jag gav mig ut och sprang och det var inte helt tokigt. Luftrören protesterade en del under rundan så jag kunde inte ta i för mycket (fast i ärlighetens namn vet jag inte om jag hade orkat sådär jättemycket mer) men annars kändes det bra. Tiden stannade på 25:25 och först hade jag inte koll på om det var bra eller dåligt. Så kom jag på att jag har en blogg där jag dokumenterat mina rundor. Nu har jag ägnat några minuter åt att snoka igenom gamla inlägg och kommit fram till att 25:25 är en bra tid. När jag sprang samma runda den 14 januari blev tiden 25:41 och det var jag rätt nöjd med då så då är jag ju definitivt nöjd nu när jag inte sprungit på flera veckor. Känns skönt att det går framåt med träningen även om det inte blivit just löpning på ett tag.
bilden norpade jag från karateflickan.blogg.se
Nu kallar sängen för min del, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar