söndag 6 mars 2011

Kalas

Hej alla glada!
Det har ju, som förvarnat, blivit ett litet uppehåll i uppdateringarna här. Anledningarna stavas kalas och umgänge med besökande smålänningar.
Partajet var lyckat! Trevliga gäster i kombination med god mat brukar utgöra grunden för en trevlig kväll och så även denna gång. Jag passar även på att tacka för alla presenter! Muggarna och assietterna har redan hamnat på plats i skåpen och väntar på att bli använda för första gången och de olika presentkorten väntar på att bli fler muggar eller en underbar DKNY-väska.
Jag ska bara höra med folk så att det är OK för dem att finnas på bild i bloggen, sen kommer det lite foton. Så länge så får ni nöja er med den här, fast den ser rätt mysig ut den också om jag får säga det själv.


Eftersom smålänningarna sovit hos mamma och pappa och stannade där en stund åkte både jag och Martin och Denise och Peter dit för att äta rester till lunch och umgås lite. Väldigt trevligt, får hoppas de snart besöker Skåne igen.
Träningsmässigt är det inte så mycket att säga, denna vecka fanns det inga ambitioner och tur är väl det för annars hade jag blivit besviken på mig själv. Nu är dock den sista negerbollen äten och imorgon är de nya tag som gäller! Som tur är så är motivationen faktiskt ganska hög nu och jag se fram emot att börja träna igen!
Nu kallar sängen för imorgon är det jag som befinner mig i Ystad Tingsrätt för att sitta som nämndeman i mina första mål, ska bli himla spännande!
Gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar