tisdag 15 februari 2011

Lite av varje

Jag var inte helt ärlig igår när jag skrev om Alla Hjärtans Dag. Jag nämnde aldrig att jag faktiskt också köpt en present. Inte för att jag tror att Martin läser bloggen på jobb men man vet ju aldrig…I alla fall…jag hade köpt 45 min ryggmassage på ett thaimassage-ställe åt oss båda. Liten present till mig själv också. Jag längtar redan tills när vi ska utnyttja den. J
Tanken idag var handling, middag och träning nu efter jobb. Så blir det inte. Tycker att det blir väldigt mycket ändrande i min planering nu för tiden och det gillar jag inte! Handlingen får vänta tills Martin kommer hem med bilen eftersom jag inte vill ge mig ut på cykel i storm och med en köldeffekt på -14. Middagen får därefter ätas ganska snabbt eftersom Martins pappa fyller år och kom på igår att han ville fira det idag. Ingen träning idag alltså.
Imorgon kommer det inte heller bli något eftersom jag ska på utbildning för förtroendevalda hos kommunen. Illa! Får försöka bli aktiv i slutet av veckan istället.
Nu har jag en överfull tvättkorg som väntar!
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Mm, massage låter härligt. Smart med en present som man själv får vara med på. Jag gav bort en alla-hjärtansdag-middag på Översen vilket jag själv också fick nytta av ju :D /D

    SvaraRadera
  2. Ja, man ska inte vara för generös om man inte själv har lite nytta av det samtidigt :)

    SvaraRadera