fredag 18 februari 2011

Illa, illa, illa

Fy skäms på mig! Här satt jag och skrev om att jag skulle försöka rädda veckan och träna igårkväll. Blev det någon träning? Icke, som min kära mamma så snällt kommenterade till inlägget nedan. Istället blev det äpplekaka med vaniljsås hemma hos Sandra med henne, Ted och Martin. I och för sig kanske man kan säga att magmusklerna och skrattmusklerna fick sig en genomgång eftersom vi såg "Sveriges Värsta Bilförare". Hysteriskt roligt med otoligt kassa bilförare.
Veckan kommer nog gå åt skogen träningsmässigt, tyvärr. Haha, jag kanske kommer vara i sämre form till midsommar än INNAN jag började med bloggen? Nej, det hoppas jag inte. Det har ju faktiskt gått över förväntan det här. Nu hoppas jag på lite varmare väder så att jag kan springa ute igen. I den här blåsten och kylan vill jag knappt sticka ut näsan, än mindre ge mig ut och springa.
Eftersom jag inte jobbar idag har jag en hel del annat att ta itu med. Ska nog börja med det nu!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar