torsdag 17 februari 2011

Lite borta...?

Hrm…jag känner att den här bloggen börjar halka ifrån sitt ämne. Det har inte varit så många träningsrelaterade inlägg på sista tiden. Jag har ju naturligtvis bara mig själv att skälla på eftersom det är jag som slarvat med träningen de senaste dagarna. Idag tänkte jag ändra på det! Efter middagen är det jag som beger mig till mitt ”privata” gym hemma hos mamma och pappa för ett intervallpass på spinningcykeln. 45 min låter väl lagom för ett konditionspass? Imorgon verkar det dessutom som att jag är ledig och då hinner jag med en träningspass till så den här veckan kanske går att rädda ändå. Jag tänker i alla fall försöka!
So long!


2 kommentarer:

  1. Hmmm, jag kan inte minnas att jag såg dig där hemma.....
    Puss från mamma

    SvaraRadera
  2. Nej, jag vet det blev ju inte så. Det blev äpplekaka istället :-D

    SvaraRadera