torsdag 17 februari 2011

En glad nyhet!

Mitt i all blåst och gråhet så har jag en trevlig nyhet också (trevlig för mig i alla fall). Mellan den 8 maj och den 12 maj åker vi till Rom! Inte för att det här har med träning att göra men jag vill berätta ändå. Det ska i alla fall bli underbart härligt att få komma iväg på lite semester, få lite sol och värme och se lite spännande saker. Bland annat hoppas jag få ta mig en ordentlig titt på det här:
Bild från serieabloggen.com

Och den här:
Bilden har jag lånat från iloverome.se
Det är nog en sida jag tänker titta lite på för tips.

2 kommentarer:

  1. Usch vad härligt! Svincool stad, kan jag tänka mig. Riktigt avundsjuk blir jag!

    SvaraRadera
  2. Mohaha, ja jag längtar verkligen! Känns härligt att ha något att se fram emot!

    SvaraRadera